18 maj 2011

One of us must go♥

Ska jag vara ärlig börjar jag tröttna på att blogga,funderar starkt på en paus eller något.Fast får försöka med minst 1 inlägg per dag.Det är sjukt tråkigt å blogga när ni aldrig kommenterar.Det talar för sig själv,ni suger på sånt!Får iallafall försöka få tillbaka blogg lusten..
Äsch,idag var det sista Elevens val dagen,skönt kan jag säga.Trots att jag knappt vart på något i dag,mest suttit i soffan å gjort ingenting.Jodå,jag satt ju självklart inte bara där,gick runt lite till Elin.Fast den mesta tiden spenderades i soffan,mysigt vare.
Marcus å Jimmy ska få igen..jag ville också ha bilar,det var elakt att jag inte knappt fick några.2,bara 2 utav en helt ny påse :(.Och Marcus,tack för bullan i huvudet,den gör ont.Även när du tar dina nycklar och slår mot mina lår.Du vet ju att jag ger igen,eller hur ;)?Tack iallafall för dom 2 bilarna jag fick♥.
Men tack även till Andreas som gav tuggummi till mig♥!Även till att jag fick luta/ligga på din sida,det var lite små mysigt (a).Och även tack till alla dom andra också,dom som var det trevliga sällskapet också♥.Nu finns det inget mer att säga om skolan alls.Imorgon är det en vanlig skoldag..suger jävligt hårt..!
Hämta lillebror efter skolan,vi gick hem å lämna hans väska,inte så mycket mer än så.För sen blev det tillbaka till skolan,på någon sak dom på fritis gjort.Så jag,lillasyrran,lillebror å Jimmy drog dit.Strax efter kom pappa,så vi grilla och kolla runt lite.Så kom mamma lite senare,så blev det att gå runt lite till.Efter en stund frös å tröttna jag så tog mopeden hem.När jag kom hem var Teo där,han undra vart lillasyrran var,då svara jag skolan,så fråga han om jag vill vara med honom.Och jag kände hur jag ville as garva,en liten kille på 5år frågar en som är 15år.HAHA,lite små gulligt.Men jag fråga honom om han sökte lillebror,han bara ''jag vill spela lite.Men inte hela tiden,bara lite'',och jag bara okej.Så stog vi där en 1min kanske,så kommer det ''ska vi gå in?''.Jag bara kände hur as garvet ville ut,så jag sa ''jag ber lillebror ringa dig när han kommer hem'',så drog han hem.HAHA,vilken unge asså,fast gulligt på något sätt.
Aa,så när mamma kom hem blev det träning,kommer inte på vad det heter nu.Orkar inte heller kolla upp det just nu.Gick bra,orkar inte blogga mera.Detta räcker.
GoNatt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna,det skadar inte☺!
Bilderna är fullt © av mig! Så rör inte!