19 maj 2011

I can if I want♥

Jag vet,jag vet att jag suger på blogga nu förtiden.Men jag har verkligen inget att blogga om..livet rullar på som vanligt,inget speciellt händer alls.Fast jag får väl blogga om det då,skadar ju inte om ni kommenterar vad ni vill ha mer i bloggen.Annars svarar ni ju bara i omröstningen,som finns på sidan där åt <--.Tar max 1min!Äsch,skit sak samma,nu kör vi dagen istället.Det vill säga som vanligt.Aja,börja någon gång då?Okej,här kommer det!
Skolan var som en helt vanlig Torsdag,inte en enda konstigheter alls.Ja,finns nog inget att berätta där.Det var ju som en vanlig dag?Så vi kan ju skita i skolan nu,för som sakt igen så var det vanlig skoldag.Aa,så efter skolan var jag med Madelene,vi drog till henne först.Där jag fick prova klänningar,men den ena gick inte att låsa i bak,tack vare brösten!Fast det gjorde inget,den satt ju sjukt fint på madde.Fast jag fick med mig en annan vit klänning,det var verkligen jättefin,tack madde♥!Ska ha den på Söndag har jag bestämt.Iallafall vi rensa min garderob,kolla film,data och hoppa lite studsmatta.Vid 7 ringde bellan å fråga om vi ville med ut och springa,vilket vi gjorde.Fast jag och madde är inte så smarta,vi sprang i foppa osv.Verkligen inga springkläder,fast det blev mest att gå runt å prata lite.När vi gått lite,stack vi å kolla på fotboll.Och det var trevligt,jag å madde satt och tog massa bilder på bellans mobil.HAHA,jag vet att du älskar dom bellan!När dom spelat klart drog alla hem till sig,när jag kom hem blev det att fixa iPhonen,äntligen har den kommit.Och jag älskar den♥!
Aa,fixa med den å sen har det varit datan.Fast nu ska jag hoppa i kojs.
GoNatt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna,det skadar inte☺!
Bilderna är fullt © av mig! Så rör inte!