05 juli 2011

You are the most perfect man I know~♥~

God morgon alla där ute :)!Hoppas allt är bra med er,åh vad jag känner mig snäll nu :o?Äsch,skit sak samma!Jag vet att ljuder i videobloggen var dåligt,men jag hade tyvärr inte tid att fixa det först,men nästa gång ska jag tänka på det :).Och så får vi hoppas att det blir bättre då!Vilket det borde bli,men det ser vi då!Vi får väl hoppas det.Vem vet det kanske dyker upp en idag?Det är lättare att göra en videoblogg som tar max 2min medans att skriva ett inlägg kan ta 10min eller något :o?Vi får se hur det blir..
Som ni märkte blogga jag inte mer igår,men tänkte ta det lite snabbt nu.Ni vet ju redan att jag var med Madelene,vilket var kuligt.Först drog vi in till stan och skulle ströga,men vi kom knappt ens till halva ströget.Jag kände redan vid två gupp att mopeden sega och helt plötsligt så stannar den.Den bara dog :o?!Och vi börja as garva och så försökte vi få igång den.en hoppa upp och stanna igen,så vi gick en bite med den,eller jag snarare!Madde,är det inte du som är biff ;)?HAHA :D!Så starta den igen så kom vi en bite och sedan starta den inget mer.Så jag fick gå med den bra bite med den till mormor&morfar.Vi gjorde inget speciellt där men dom körde upp oss till en pizzeria.Där blev att käka lite och ha det allmänt trevligt å mysigt.När vi käkat klart gick vi tillbaka till dom och efter det drog vi till en fotbollsplan.Kolla lite och hade trevligt osv.Så drog vi,hon gick till sin mamma och jag åkte med mina föräldrar hem,dom var nämligen hos mormor&morfar när vi kom!Aa,när jag kom hem drog jag och madde ut igen,då fota vi lite å hade det bara allmänt trevligt!Aa,sen när hon drog hem kom bellan ut.Så jag var med henne en liten stund,vi drog oss bort mot skolan där andra var.Så vi var med dem,sedan kom lillasyster och Jennifer,då var vi alla.Så drog vi hem lite snabbt jag&lillasyster hem,så käka jag.Så kom dom och vi drog hem efter 15-20min igen.Ja,sen gick jag å la mig nästan direkt när jag kom hem.
Idag ska jag inte alls göra mycket.Vi får väl se vad som händer,ska försöka få emd lillasyster med ut och ta lite kort.Men ni får ha det bäst,ciaoooooooooooooooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna,det skadar inte☺!
Bilderna är fullt © av mig! Så rör inte!