11 juli 2011

Jag vågar inte..~♥~

Jag vill säga till dig hur jag känner inom mig.
Men riktigt så funkar det inte.
Jag vill så gärna att du ska veta,
ändå vågar jag inte ta den risken att du
inte tycker detsamma om mig.
Att du inte gillar mig så som jag gillar dig.
Det som skrämmer mig mest är att du
säger att du älskar någon annan.
Du är ju så speciell på något sätt,
det är något med dig som dom andra
inte har.Och som dom aldrig heller kommer få.
Det är något bara du har.
Min största fråga är om du någonsin
kommer få veta hur det ligger till.
Att du är perfekt som du är,att du är speciell 
men framför allt att jag älskar dig.
Kanske borde jag gå vidare,men jag vill inte.
Detta är ändå som ett äventyr.
Man vet aldrig hur det slutar.
Antingen slutar det bra eller dåligt.
Det märker man då.
Ska inte sluta hoppas på att det är du och jag en dag.
För du känns som den rätte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna,det skadar inte☺!
Bilderna är fullt © av mig! Så rör inte!