10 juli 2011

För dig kan jag gå genom eld och vatten~♥~

Hej,orkar fan inte blogga.Men för er skull ska jag blogga om gårdagen och idag..skrev ett inlägg förut men så dum som jag är så försvann skiten.Fast för er skull så slänger jag in ett inlägg nu om det istället.
Igår var jag med Madelene som ni vet och vi gjorde väl inte så mycket,vad jag minns iallafall.Men senare på kvällen stack vi till Robin osv,men efter 20min kanske skulle jag cykla hem.Vilket jag gjorde och det blev en massa mys med familjen hemma.Hade väldigt mysigt den kvällen med familjen och resten av kvällen/natten skrev jag med Robin på facebook.Jodå,det var väl trevligt.
Idag så hände det inget först utan satt mest framför tvn och datan.Men efter en stund kom pappa hem och mopeden är fixad,var ju bara så att bensinstopp...asså herregud :o?!Aja,men jag åkte till mormor&morfar där mamma var,så fika jag.Sen mötte jag upp Madelene,Robin och Jonathan,vi gjorde väl inte så mycket men det var väl trevligt/mysigt/kuligt ja ni vet.Sen drog jag till mormor&morfar igen efter en stund och åkte hem.Jag har inte gjorde så mycket mer sen,men nu ska jag nog snart sova.Men ciaooooooo så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna,det skadar inte☺!
Bilderna är fullt © av mig! Så rör inte!