09 juli 2011

Du är speciell på ett särskilt sätt~♥~

Vilken underbar dag jag haft eller :o?Trots vädret,men som sakt vädret kan inte hindra oss!Det var ju bra dom tre första timmarna sedan börja det ju bara små dugga regn resten av dagen,ingen skada alls :).För den blev helt perfekt♥!
Som ni kanske redan vet så var jag på Liseberg med bäst Elin,blev verkligen lyckad dag!Men det börja med att dom kom och hämta mig lite efter nio,så åkte vi till tågstationen och åkte till Götet.Där blev det spårvagn vidare till Liseberg.Ni får allt vi åkte längre ner,för aa,bättre att ni får det längre ner än mitt i detta inlägget :o.Aa,iallafall nu kör vi på och fortsätter :)!
Kan direkt säga att det var första och sista gången vi gick in på kristall salongen,vi hitta aldrig ut,det var trångt och det sög :o!Men så är det ibland,men vi åkte det mesta..men jag ville bara åka Balder,Kanonen,Atmosfear(men den var det tekniskt fel på) och lite sånt.Men Elin vägra..):!Fick iallafall med henne på dom andra två till slut :D!Som sakt var..dagen var bäst.Dessa åkte vi,förvånas inte men förlåt nu Elin,men Elin vågade inte åka dom andra :$..
*Lisebergsbanan
*Lilla lots (Elin som vill..)
*Nyckelpigan (Rabalder,Elin som ville..)
*Radiobilarna
*Kaffekopparna
*Slänggungan
*Kållorado
*Balder
*Kanonen
*Flumride

Men nu ska jag nog sova,GoNatt♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna,det skadar inte☺!
Bilderna är fullt © av mig! Så rör inte!